5.Zápis
Zápis
z 5. schůze výboru Tenisového oddílu Planá konaného dne 16.1.2009
Přítomni: R. Frouz, J. Mareš, V. Kulíř ml., R. Malík, Z. Šulcová, M. Plešáková
Omluveni: Jan Danko
Program: 1.Kontrola plnění úkolů 2. Návrh dohody o provedení práce s budoucím správcem
3. Brigádnické hodiny – určení počtu odpracovaných hodin, poplatek za neodpracované brig. hodiny a termíny, vybírání poplatků za pronájem kurtů za nepřítomnosti správce 4. Plán tenisových turnajů na r. 2009 5. Zřízení dalších skříněk 6. Zajištění Valné hromady 7. Úkoly
ad 1) Kontrola plnění úkolů.
J. Mareš již zpracoval provozní řád, na valné hromadě s ním budou seznámeni členové TO.
J. Mareš projedná s firmou IGRO odvoz odpadu z areálu kurtů-úkol z minulého jednání zůstává.
ad 2) Dohoda o provedení práce s budoucím správcem. Proběhla diskuse o tom, jaké povinnosti zahrnout do dohody. Dohodu v písemné podobě připraví M. Plešáková. Na Valné hromadě dne 31.1.2009 pověřit výbor TO, aby zpracoval Dohodu o provedení práce pro nového správce.
ad 3) R. Frouz, J. Mareš – členové TO odpracují v tenisové sezóně každý 10 brigádnických hodin. Do zahájení provozu na tenisových kurtech je nutné, aby každý odpracoval 2 hodiny, aby mu bylo povoleno hrát na plánských tenisových kurtech. Zbývajících 8 hodin může odpracovat po dohodě se správcem, ale musí se odpracovat do konce ten. sezóny. Pokud neodpracuje nějaké hodiny, musí je zaplatit, a to 100 Kč za jednu neodpracovanou hodinu. Na příští schůzi výboru je nutné určit, kdo bude mít povinnost za nepřítomnosti správce, vybírat poplatky za pronájem kurtů.
ad 4) R. Frouz – v letošním roce jsou naplánované tyto tenisové turnaje:
1.8.2009 - Veteran Cup
22.8. – 23.8.2009 - O pohár města Planá
5.9.2009 - Babolet
Ad 5) V diskusi o materiálním vybavení klubovny a kurtů se všichni členové oddílu shodli na tom, že je nutné zřídit další skříňky na odkládání věcí pro tenisty. J. Mareš zjistí cenu, materiál atd. J. Mareš - tyto prostředky jako tenisové skříňky a hasicí přístroj by se měly dát do majetku TO. Také je nutné co nejdříve nakoupit 1 fůru antuky na kurty – úkol pro R. Frouze.
Ad 6) Valná hromada TO se bude konat v sobotu 31.1.2009 v restauraci v FIT od 14.00 hod. Plešáková dostala za úkol objednat 40 ks chlebíčků v Plusu, dovoz do restaurace zajistí R. Frouz. Pití a káva bude zajištěna v restauraci.
Ad 7) Do příští schůze nechá udělat M. Plešáková jednoduché razítko TO a připraví písemnou Dohodu o provedení práce se správcem panem Milanem Dologhem. J. Mareš zjistí možnosti získání skříněk. J. Marešovi zůstává úkol U11/2 – projednání odvozu odpadu.
Všechna usnesení byla přijata jednomyslně. Jednání bylo ukončeno ve 20.10 hodin.
Zapsala Marie Plešáková
Usnesení
z 5. schůze výboru Tenisového oddílu Planá konaného dne 16.1.2009
U 12 – výbor TO bere na vědomí:
1. Splnění úkolů: zpracování provozního řádu
U 13 – výbor TO schválil:
1. Počet brigádnických hodin (10), cenu za neodpracovanou hodinu (100 Kč) a termíny odpracování hodin (2 hodiny před začátkem tenis. sezóny, zbytek do konce ten. sezóny)
2. Nechat udělat razítko TO
3. Konání tenisových turnajů v r. 2009
4. Konání Valné hromady TO dne 31.1.2009 ve 14.00
U 14 – výbor TO ukládá:
1. M. Plešákové – připravit Dohodu o provedení práce se správcem M. Dologhem
2. M. Plešákové – nechat zhotovit jednoduché razítko TO pro označování dokladů- do příští schůze výboru
3. J. Marešovi – zůstává úkol U 11/2-projednat s firmou Igro odvoz odpadu
4. R. Frouzovi – co nejdříve zajistit další antuku na kurty
5. R. Frouzovi – navrhnout kdo bude mít povinnost vybírat poplatky za pronájem kurtů v nepřítomnosti správce
6. R. Frouzovi – na Valné hromadě pověřit Výbor TO, aby se zpracovala Dohoda o provedení práce s novým správcem.
Roman Frouz MUDr. Jaromil Mareš
předseda TO Planá místopředseda TO Planá